LOGISTIEK


Alles voor een installatie automatisch gegenereerd

Houd alles voor uzelf in- en overzichtelijk na het krijgen van een opdracht. Zo kan er gemakkelijk afleverdocumentatie met benodigde informatie uitgeprint worden. Dit kunnen onder andere een checklist, de materiaallijst en het legplan zijn. Dit document wordt automatisch genereerd, dus u hoeft 'm alleen nog maar uit te printen! Daarnaast kunt u uw voorraad van al uw producten automatisch bijhouden. Na het plannen van een installatie kunt u zelfs in één oogopslag zien welke artikelen er op voorraad zijn, in bestelling zijn of nog besteld moeten worden. Eventueel kunt u via de software bij aangesloten groothandels de materialen bestellen.


Monteurs kunnen alles zelf regelen.

Ook de opleverdocumenten kunnen voor elke offerte die er met de HADEC PV Configurator gemaakt is gemaakt worden. Aan het groene lampje kunt u zien voor welke offerte er een opleverdocument gemaakt moet worden. Iedereen in uw bedrijf die gebruik maakt van de software kan dit zien. Zo kunnen installatieteams bijvoorbeeld ook zelf het juiste opleverdocument van de geplande installatie uitprinten of bekijken als ze op locatie zijn.


Automatische afboeking van producten.

De HADEC PV Configurator houdt de voorraad van uw producten automatisch bij, zodat u dat niet meer zelf hoeft te doen. Zo gauw u een installatie gepland hebt kunt u zien welke materialen er op voorraad zijn (groen), welke u al besteld heeft (oranje) en welke nog besteld moeten worden (rood). Daarnaast kan de voorraad automatisch afgeboekt worden bij het inplannen van een installatiedatum of een bepaalde periode van tevoren.


Bestellen met één klik.

U kunt alle benodigde materialen direct vanuit een legplan bestellen, alle bevestigingsmaterialen worden dan automatisch uitgerekend door de software. Ook is het uiteraard mogelijk om bulkbestellingen te doen. 


24/7 bij al uw beveiligde gegevens.

De HADEC PV Configurator werkt volledig in de cloud. Hierdoor kunt u er altijd en overal gebruik van maken, met welk mobiel apparaat dan ook. Onze server staat in een beveiligd datacentrum in Enschede en wij maken gebruik van SSL certificaten. Uw gegevens zijn dus uiterst goed beveiligd.


U krijgt van ons een eigen URL en een eigen database. Nieuwe klanten kunt u snel en gemakkelijk toevoegen, zodat u direct aan de slag kunt gaan. Houd bij wat er met een klant is besproken, zet afspraken in de geïntegreerde agenda en maak taken aan om op te volgen door uzelf of door een collega. Alles wat u nodig heeft in één systeem!



Aan het laden
Aan het laden